Take time to...

Insåg imorse att jag måste se till att ta mig lite tid någon av de närmast dagarna & dra iväg & shoppa. Har i dagsläget en jobbigt lång lista på saker som är mer eller mindre livsnödvändiga:

1) Underkläder - måste köpa på mig tunna trosor, merparten av de jag har nu syns som en apful skarv när jag har på mig mina klättrarkläder
2) Underställströja - fortfarande sibirisk vinter i vårt hus om mornarna
3) Träningskläder - byxor & toppar
4) En väska att ha alla klättrarprylar i + vattenflaska
5) Strumpbyxor - heltäckande, marinblå & vinröda
6) Svarta stövlar - mitt favoritpar sprack längsmed en skarv häromdagen & är bortom all räddning...
7) Nya jeans - absolut måste (men jag AVSKYR att köpa nya jeans!)
8) Koftor - superviktigt!
9) Listerin/makeup remover, handkräm...etc
10) Nya kjolar
11) Nya skärp

Gaah, kommer att ta evigheter! Hatar att jag inte har någon bra shoppingvän här i Toronto! Funkar liksom inte att dra med Rob på shoppingtur...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0