Upp som en sol...

Suck, avskyr när man går från stadiet 'oh, everything is just fine!' till depp, bara pga någon dum liten detalj. Hände mig precis...& nu sitter jag här & är arg på mig själv för att jag inte kunde låta bli att kolla upp en sak. Sure, inte direkt en 'salt i sår' situation, men ett sånt där jobbigt ögonblick när något verkligen lyckas trycka in rätt knapp... Anyway, drar strax iväg & klättrar, så förhoppningsvis lättar det så fort jag kommer dit. Hitintills har det hjälpt varenda gång, & det bästa är att känslan håller i sig. Blir typ alltid helt hög & speedad på adrenalin! Hm, kanske en hint? Kanske jag lever ett för stillasittande, safe, liv? Tål att tänka på... Hör ni inte av mig på ett par dagar har jag tagit värvning i främlingslegionen/dragit iväg för att bestiga Cerro Torre eller påbörjat en rodtur runt jorden... :)

Kommentarer
Postat av: magnus

There are times when you are down
Out of line and out of time
When you wish you hade your private ground

When you struck your lucky strike
Count you bessings cuz' you're fading out
It's when you want to move out of sight

I never deared to kiss the bear
Never hade the shot, No were near
I was used to set-backs, but now I'm trapped

The sun will still shine on tomorrow
We can hope that we'll shine to

2008-02-17 @ 23:45:23
Postat av: M

Känslor kan vara vilseledande om de inte granskas av och kompletteras med förnuft - och visa versa!

2008-02-18 @ 10:33:29
Postat av: Ida

m - vad fint, speciellt i borjan!

M - um, jag vet. Detta var irrationellt, vilket jag visste redan nar jag skrev inlagget = 'deppet' holl inte i sig speciellt lange

2008-02-18 @ 16:38:48
Postat av: magnus

de två första är klart bäst, den sista lilla raden kom jag bara på när jag satt och krafsade ner texten. Allt är vackert dokumenterat på ett vikt och halvsönderrivet A4

2008-02-18 @ 17:17:02
Postat av: Ida

Oh, har du skrivit den helt sjalv? Gillar verkligen den forsta versen! Kram

2008-02-18 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0