Uppmuntran...

Hade planerat att träna idag, men kände att jag behövde muntra upp mig själv lite = rota runt i vintageaffärer! Hittade en del lite småroliga saker men bestämde mig tillslut för detta skärpet + en marinblå klänning med vit krage. Eftersom klänningen hade en liten fläck på kragen fick jag allt för $20 eftersom killen i affären var supergullig. Har nu lämnat in den på kemtvätt, förhoppningsvis går den bort i annat fall hittar jag på något, typ en brosch. Anyway, när jag betalade frågade killen (K) mig om jag var paleontolog. Svarade ja & förklarade att han hade ett ovanligt bra minne (var där någon gång i början på november):

K - Well, it was easy to remember.
Moi - Well I guess that you don't have as many blond paleontologists shopping here?!
K - No, and you also looked so stunning in that blue sequence dress that you bought then...
Moi - Oh... Thanks!
K - And you looked great in today's dress as well, like you were of to Golden Globe or something... Something fancy, really classy.
Moi - I'm blushing now, but thanks, you really made my day!


image334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0