Varför jag tror att det är bättre att vara man...

Oki, detta är inte ett inlägg som kommer att dra upp något av egentligt värde, utan enbart belysa det faktum att jag misstänker att kvinnor är kroniskt neurotiska på ett sätt som män aldrig är. Travade iväg & fixade med lite saker på avdelningen & svängde sedan in på damtoaletten (där jag fotar alla mina outfits ni vet). Två bas, ett upptaget = inte så mkt att välja på. Går in, sätter mig & inser sedan att det är tyst, väldigt tyst... Böjer mig fram & kikar in lite i nästa bas - ett par skor med tillhörande ben. Det är här jag drabbas av någon form av leveransproblem. Total block av psyket. Så där sitter vi, helt tysta... Tillslut lyckas jag förmå mig att ta mig ur detta närmast translika läge, MEN det som får mig att verkligen bli lite smårädd över hur kvinnor fungerar är att det fortfarande inte hörs ett enda ljud från det andra båset, förrän då jag spolar - då panikkissar människan! & så slutar hon så fort spolljudet avtar, knäpptyst blir det. Knatar ut & tvättar händerna i samma onaturliga stillhet. Sooo; kvinnor är strange & min 'granne' måste ha typ världens bästa knipmuskler... 

Kommentarer
Postat av: magnus

...spray it, don't say it

2008-02-22 @ 02:31:59
Postat av: Ida

:)

2008-02-22 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0