Your worst enemy...

Knatade iväg på en välbehövlig liten shoppingtur igår (vilket inte alls är lika kul när man är själv - måste, måste skaffa tjejkompisar & inte enbart umgås med killar!). Detta gjorde att jag tvingades inse att uttrycket 'man är sin egen värsta fiende' stämmer rätt väl. Har gått runt & tjockångast något helt vansinnigt på sistonne, men igår så lyckades jag skaka in lite perspektiv i mig själv. Sure, tycker fortfarande att jag gott hade kunnat förlora ett par kilo eller 7, men jag har väl kommit fram till att jag inte är helt tokfet. Köpte min nya träningtopp i storlek 6 & byxorna i 4a, & på Banana Republic drog jag inte ens en 4a i vissa byxor. Men, men...ända så mal det en liten röst någonstans som inte är nöjd...   

image318
Topp - Eve of Eden
Jeans - Levi's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0