80-tals outfit...

Oki, både jag & M hatar bilden men den åker upp iaf för att visa hur hårt drabbad av 80-talet jag är idag... ;) Nej men allvarligt, klockrent utslag av att jag har rotat runt i en massa klädkartonger i akt & mening att ytterligare fördröja packandet. Nu har jag iaf lyckats packa den stora väskan, så nu är det bara det kluriga kvar - packa min weekendväska med vettiga saker att fördiva resan över atlanten med. Det blir nog bra tillslut, förhoppningsvis. Sitter just nu & lyssnar på Imperial March - viktigt att få upp endorfinerna på max så att jag är i ett 'armbåga mig förbi kvinnor, barn & åldringar' mood ifall att ngt skiter sig med planet.

image242
Linne - Marwin
Kofta - mammas
Skärp - mammas, eller det var hennes...
Kjol - ASOS
Strumpbyxor - HM
Stövlar - Bianco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0