Another state of mind...

Igårkväll kom jag fram till att jag har varit osedvanligt gnällig de senaste dagarna. Sure, alla har rätt till att ha en dålig dag eller två men om jag verkligen tänker efter så är det ju bara att konstatera att jag är osedvanligt lyckligt lottad. Sooo, nu har jag bestämt mig för att skippa alla ledsna tankar över bord & det där som jag har gått runt & funderat på kommer jag mörkrädd att stuva in i ett hörn långt borta & försöka förtränga! 'Firade' 'happy mood' genom att runt tolvsnåret kleta på mig min 'smurfitansiktsmask' - får mig alltid att fnittra! :)

image285
& nej, det är inte ett litet 'altare' ni skymtar i bakgrunden. Jag har ljus utplacerade i hela bokhyllan, råkar bara skymma de andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0