Best day ever?

Oki, inte riktigt, men himla bra iaf! Martin (min underbare externa handledare) kom förbi Toronto idag & tog med Jan & mig för lunch - ie, bara jag & Jan eftersom han inte kunde hitta igen Jörg! Så istället för att sitta & oroa mig över att bli konstant dumförklarad hade jag en jätteintressant diskussion om den tidsmässiga placeringen av kvartär! Tillbaka på kontoret nu & ska ta itu med mina artiklar med förnyad energi! Finns en massa att ta av med tanke på den enorma mängd biff satay som jag precis knölat ned... Magen står i fyra hörn, but I'm still happy! There is plenty of time (nåja) att komma i form tills dess att jag vill vara ultrafab. Start på ny regim... imorgon... 

Kommentarer
Postat av: Maja

Du menar fotot på mig? Jag tog bort det. Jag blev så himla less på mitt utseende och att det alltid är det som räknas. Känns det som iaf. Nu får det vara såhär ett tag så får vi se. La till den som profilbild iaf nu :)

Lycka till med artiklarna! Är så fascinerad att du har intresse för sånt där. ;)

2008-01-29 @ 20:23:02
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Forvisso, men du vet ju vad jag anser om skonhet! :)

I bland kan jag fundera pa om jag ska lagga ut bilder eller inte , men jag ser dem som ett satt att lara kanna mig lite battre/ett satt for alla dar hemma att dela min vardag... Eftersom jag ar sa langt borta hoppas jag att mina sma tontiga outfitsbilder gor att de som jag alskar kanner sig liiite narmare...

Jaaa, det finns folk till allt sager de... :)

2008-01-29 @ 20:40:26
Postat av: Maja

Jo jag vet ju det. Blev bara så less på tjejer som snackar skit och det är oftast pga att man ser bra ut. Så då sket jag bara i allt. Men jag kommer nog tillbaka. :P
Gillar dina bilder. Förstår att det måste kännas superjobbigt att vara så långt hemifrån. Man får ju ta till alla knep till alla därhemma. Gillar dina outfit-bilder. Får jag en liten lektion i vad man ska ha på sig. ;)

2008-01-29 @ 21:21:03
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Tjejer har forvisso en ledsam tendens att snacka skit, speciellt om de ar avundsjuka (sa ta det som en komplimang!). Om jag tycker att nagon ser bra ut sa talar jag om det for den personen, gor jag det inte sa haller jag tyst.

Vad roligt att du gillar bilderna & skojigt att man kan inspirera nagon! :)

2008-01-29 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0