Betygssamtal...

Jo jag var ju iväg en sväng & träffade Sarah för att diskutera mitt betyg på biogeografikursen. Fick ju som sagt ett A & var lite nyfiken på vad som hade krävts för att få ett A+.

S-Well, in order to get A+ you should be able to submit the paper to a journal right a way .

I say SHIT! Vi hade två & en halv månad på oss! Två & en halv månad att skaffa fram data, analysera den (sållningsprocess, statestik...), hitta & läsa alla referenser, skriva uppsatsen, ordna alla figurer & diagram samt formatera det hela så att det verkligen såg ut som ett färdigt manus! + allt annat som vi var tvugna att göra till den där jäkla jursen! Neeej, i detta fallet tycker jag inte att jag har brustit, jag tycker snarare att det är hon som ställer krav som är helt igenom orimliga...

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag håller med dig. Och ett A ska du ju absolut vara stolt och nöjd över :D

2008-01-16 @ 22:38:58
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! Har precis talat med min handledare som sa att jag ska vara nojd eftersom han ocksa ansag att kraven var alltfor hoga. Nu fungerar ju han som han gor sa han talade aldrig om detta for mig under kursens gang eftersom han ville se det som ett test pa om jag platsade eller inte... Sa fungerar det har! Men visst, eftersom ett A ar mellan 90-95% sa jag ar nojd. Bara lite irriterad...

2008-01-17 @ 00:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0