But finally!

Som vanligt efter julen/besök hos farmor kände jag mig porky, porky. Jag älskar henne men att tillbringa tid hos min farmor är lite grann som att ha Hans som dopnamn & vara inspärrad i en liten bur som befinner sig i ett hus gjort av pepparkakor... Mängden mat, & mängden energi som den maten innehåller, är liksom inte riktigt sund. Rultade mig ombord på planet hit & gruvade mig för första gangen på år lite smått över övervikten på mitt handbagage, eftersom det hade känts lite falskt att komma med försvaret att jag väger så pass lite att det inte gjorde något att min väska vägde 15 kg... :) Anyway, nu har jag travat upp & ned för så många kvarter att saker & ting börjas kännas bra igen. Sure, inte Brasilien finish riktigt, men betydligt bättre! Which feels good! 

image271
Tröja - HM
Kjol - mammas (från Finland?)
Strumpbyxor - HM; mörkgrå
Stövlar - Bianco; svarta
Orhängen - Dyrberg/Kern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0