But this makes me laugh!

Så när vissa aspekter av ens liv gör en lite fundersam så är det skönt att man har andra som får en att le eller skratta till! Min & Jans mailkonversation har urartat fullständigt de senaste dagarna & ibland skrattar jag så att jag kiknar när jag öppnar min mailbox! Just nu för vi bland annat en konversation gällande skönhetsvård & känsla för stil inom geologikretsen...

J-I hadn't really thought of that, but it's true I still need to eat on Friday. How about 7 P.M. at my hotel? That gives me time to wash myself and make a good, clean first impression.
Moi-So, hm...make a good, clean first impression? That's a very 'non geology'approach! :)
J-I even trimmed my beard and went to the hairdresser! :-)
Moi-Hi hi! And I guess that the thing that you look forward to the most withCanada is the unlimited number of shops that will sell lumberjack shirts!
J-That's right. And then I am going to shoot me a bear to use as a blanket or carpet and to hang its head above the fire place!

...uuum, gravallvariga, djupa, diskussioner två forskare imellan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0