Celebrate yourself...

Oki, jag vet, helt galet mkt Oprah över den inledningen... :) Men, jag har som vanligt hittat min lilla kvällssvacka - orkar inte göra något över huvud taget... Så därför har jag beslutat mig för att jag ska köpa något åt mig själv på vägen hem, som en liten belöning! Japp, ska bara printa ut en bunt artiklar om 'Snowball Earth' & sedan är planen att dra iväg & bunkra upp mig på ett par nya flaskor av mitt favvoschampo. Nu har det ju varit apdåligt på schampofronten i flera dagar, så det är absolut nödvändigt, men jag intalar mig själv att det är en belöning rakt igenom! :) Sanningen är dock den att om det inte inhandlas ikväll så blir det till att tvätta håret med Robs schampo imorgon. & det vill jag inte, for sure. Visst, han tvättar inte håret med Bliwtvål som mitt ex (...) men det är inte sådär vansinnigt mkt bättre... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0