Covered by a blanket...

of snow! Det snöar i Toronto idag!  Tydligen räknade de med att det skulle komma ca 4 cm snö, så här ser det ut just nu på innergården utanför mitt kontor. Känns som om det är lite mer än så... Jag blev som vanligt alldeles lycklig när jag tittade ut genom mitt fönster imorse & såg hur flingorna virvlade ned! Hade jag varit mellanstadielärare med ansvar för en hop glada tioåringar (som en bekant på facebook trodde att jag var när jag skrev att jag hade en egen klass på the ROM...) så hade eftermiddagens aktiviteter garanterat flyttat utomhus! Med mina bergsklättrar vantar klarar jag nämligen av allt! :)

image273

Kommentarer
Postat av: Ida

Liten lagesrapport - for ca fem min sedan blev himmelen alldeles gronaktig i fargen, nu har vi snostorm...

2008-01-22 @ 22:21:45
Postat av: magnus

Jag vill ha SOMMAR! jag ska göra allt i sommar! lalt allt allt, Hej Solen!

2008-01-23 @ 16:14:05
Postat av: Ida

I know... Jag ar trott pa att behova dressa upp mig som en inuit, jag vill ha korta klanningar, bara ben & hogklackade skor (just nu kan jag bara sporta 2 av 3...)!

2008-01-23 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0