En gång är ingen gång...?

Igår lyckades jag bryta mot alla mina nyårslöften samtidigt... Det är alltså med ångest i hjärtat jag sitter här idag. Förvisso tror jag inte att mina mail var sådär jättehemska denna gången men min hjärna har straffat mig i natt genom att få mig att tro att jag skrivit HELT absurda saker till folk som jag verkligen inte skulle ha mailat till. :) När jag ransakar mig själv kan jag bara få ihop att jag skickat 4 mail, av vilket åtminstonne ett inte var pinsamt, typ... Nepp, det är bara att ta mod till mig & gå in & checka inboxen...

En sak är iaf helt säker, jag fungerar uteslutande enligt principen 'Får inte göra, får INTE göra, MÅSTE!'. Har sett det förrut & det lär väl ska hända igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0