En ny tradition?


Sista kvällen som Megha var kvar i Toronto så snöade det, vilket hon tyckte var ett perfekt avslut på hennes vistelse i Kanada. Jag måste nog erkänna att jag också blev lite glad i själen när jag såg hur de första flingorna började dala ned tidigare idag. Sure, jag reser från norrlands inland till ett vindpinat & snötäckt Toronto men ändå... Tvingade därför M att knäppa dagens outfit bild utanför vårt hus. Vet inte varför jag blir så lycklig av snöfall, men jag antar att det inte spelar så stor roll, huvudsaken är väl att man blir glad!

image241
Klänning - Halens
Kofta - Gina Tricot
Skärp - Lånat från ma (temporärt!)
Strumpbyxor - Ribbstickade grafitgrå
Stövlar - Bianco
Smycken - örhängen från Pilgrim

Slapp 'sistadagen, jag ska vara uppe & packa hela natten' outfit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0