Gay for a day?

Faktum är att medan jag satt i stolen & bondade med Paul sa konstaterade jag att jag hade velat födas som en gay kille om jag inte hade fått bli en hetero tjej. För tänk efter - vi har sa mkt gemensamt! Ta tex & jämför Paul & mig:

1) Vi tänder på killar
2) Vi älskar båda smink & anser att det är en gåva till mänskligheten
3) Vi har båda varit på Mr Toronto Leather!
4) Dansa är typ det bästa som finns!
5) & vi var rörande överens om att killen som jobbar med att sopa hår på salongen är Hot Hot Hot... pga hans käkben... Den du!

Uum, hade jag varit kille hade vi gift oss & flyttat till The Village & skaffat små djur som vi klätt i fluffiga kläder... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0