God, how awful...

Jag visste att det skulle hända för eller senare, men jag hade lite naivt hoppats på att det skulle ske någon gång långt bort i framtiden då jag är för dement för att orka bry mig... Igår var det nämligen absolut tvunget att dra iväg till tvättstället - vilket sket sig. Istället för att vara duktig & ägna kvällen åt att tvätta & rätta tentor drog jag & Rob till Insomnia för att äta middag (pilgrimsmusslor... så gott!). Lite osmart beställde vi in en liter rödvin, moi blev tipsy, tipsy, tipsy... Men shit så roligt vi hade, mkt hög flamsfaktor (övertrött var ju ledordet för gårdagen)! Så tvätten glömdes helt bort (speciellt eftersom vi drack upp all Drambuie som vi hade kvar när vi kom hem). 

Imorse stod jag & tittade håglöst ned i min spöklikt tomma underklädeslåda innan jag tillslut bestämde mig för att det fick bli Bridget-trosor. Yepp, I feel so hot today... :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0