Gruvar mig...

Sitter på kontoret & får inget vettigt gjort = borde gå hem. Problemet är bara det att det är typ sibirisk vinter där ute... Oki, jag överdriver kanske liiiite, men jag är verkligen inte kompatibel med kyla. Rob har lovat mig att köpa ett par vantar gjorda av isbjörnspäls när han åker till Grönland i Juni men i dagsäget är jag endast innehavare till 'normala' vantar, ie jag kommer att tvingas gå in på minst två affärer på vägen hem... Hatar verkligen att ha Reynolds syndrom, jag känner mig så handikappad när jag knappt klarar av att vara utomhus när det är kallt. Suck. Vad gäller isbjörnshandskarna så ställer jag mig tveksam, känns motigt att sätta på sig något från en isbjörn... Har försökt hinta lite om detta, men eftersom Rob har tagit reda på att det är typ det varmaste som finns så lyssnar han inte på det örat. I hans värld så har han hittat botemedlet mot mitt problem, i min värld så står hoppet till medicin. Enligt pa så finns det nämligen medicin att ta, enda problemet är att han vägrar att skriva ut det åt mig. Sooo, det är bara för lilla moi att försöka styra upp en egen läkare här i Kanada, hur nu det ska gå till... 

Kommentarer
Postat av: Jo

Älskar dina bildlänkar; först Sawyer och nu McSteamy. Du vet hur man piggar upp i Lundamörkret =)

2008-01-22 @ 15:03:40
Postat av: Ida

Um, det stavas frustrerad... ;)

2008-01-22 @ 16:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0