Half full?

Jag har så smått börjat oroa mig för mitt klättarprov som äger rum imorgon. Sure, jag vet hur jag knyter en dubbel 8 & hur man utför en säker bilaying, men jag är nervös för att jag ska få hjärnsläpp. Jag gillar ju inte höjder så risken finns att mitt undermedvetna tar över & ser till så att jag kör bara för att rädda livhanken... Händer det blir Rob besviken. Människan har fått för sig att jag bara behöver ett par år på mig för att bli en hyfsad klättrare. Som i utomhusklättring; på berg; vertikala, livsfarliga, stup i extrema miljöer... Han tycker att jag är en pessimist när jag säger att jag inte är så till mig över denna idé, moi anser att jag är en realist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0