Happy news!

Fick precis ett mail från min föredetta externa handledare där han berättade att en liten populärvetenskaplig artikel som jag slängde ihop för en evighet sedan har blivit accepterad av ' Australian Age of Dinosaurs'! Så nu ska jag bara pressa in någon mening eller två i manuset om vad som har hänt mig sedan dess & sedan är den redo för tryckning! Dessutom så berättade han för mig att mina två 'riktiga' artiklar kommer att komma ut under detta året, skönt! Tydligen tänker han buda hit 100 kopior av den första publikationen... Tungt paket till moi! :) Behövde verkligen dessa glada nyheter idag. Har sovit dåligt i natt & tankarna har snurrat runt, runt. Går & funderar på hur jag ska tackla en viss fråga & just nu känns det inte som om jag kommer att kunna finna en lösning på problemet som kommer att bli smärtfri. Vi får se, det löser sig nog, jag brukar fungera lite enligt principen' katt'.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jo

Grattis!!! Gud vad roligt! Kraam!

2008-01-24 @ 17:23:31
Postat av: Ida

Tack! Det som ar kul ar att jag helt glomt bort den, sa det kom som en total overraskning! De andra artiklarna har jag ju vetat om & hoppats pa att de skulle komma ut under 2008, men det kanns skont att ha fatt det bekraftat. Sa gulligt av Steve ocksa att skicka 100 ex, lar ska behovas nar man ngn gang tar tag i processen 'soka postdock'... Hur ar det med dig nu? Massa kramar!

2008-01-24 @ 17:41:26
Postat av: magnus

haha, hur skönt som helst! rock on!

2008-01-24 @ 17:45:26
Postat av: Ida

Tack korn! And always, I'm a geologist you know! ;)

2008-01-24 @ 17:52:35
Postat av: M

BINGO!

2008-01-25 @ 09:18:57
Postat av: Sandra

Å vad kul!!! Grattis! Kram

2008-01-25 @ 09:41:43
Postat av: Ida

Ni ar alla sa gulliga! Kram & puss!

2008-01-25 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0