Have we seen this before...

Rob har satts på slavarbete nere i källaren=ingen lunchpaus. Som vanligt när detta händer knatade jag bort till Starbucks & Bagel Stop. Jag vet att detta beteende inte är helt sunt men benen går liksom dit av sig själva... Det är helt enkelt min 'frukosthjärna' som drar mig dit! Idag avvek jag dock lite från det normala upplägget, lax istället för tonfisk & light istället för regular 'Grande Chai Tea Latte'. Detta innebär att jag fått i mig 130 kalorier istället för hundrafemtioentusen. Till min stora förvaning smakade det typ likadant så det blir denna version av Chai i fortsättningen. Off to work, end to pointless information...

image261

Kommentarer
Postat av: magnus

the day the world stoped turning...

2008-01-16 @ 22:28:49
Postat av: Maja

O, starbucks har man ju hört talas om alltså. :P

2008-01-16 @ 22:37:42
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

It's the best! Iaf om man ar supertrott & behover lite socker! :)

2008-01-17 @ 00:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0