Hilp x 2...

Eh, oki, jag behöver mer hjälp. Försökte ändra på marginalerna men det blev inte bra. Så istället valde jag att förnya min bakgrund vilket fungerade, ett tag. Eftersom jag blir helt vansinnig på att profilen hela tiden hoppar längst ned på sidan klickade jag runt på de andra profilerna för att se vad som hände om jag ändrade till en annan layout. & kan man tänka sig, de andra fungerade helt utmärkt... Just my luck! Bytte därför till 'Orange' ist & försökte sedan ändra om färgen till rosa (because I love it!), needless to say - utan framgång. Så nu sitter jag här med en hysterisk kycklig-gul blogg som inte alls känns bekväm för fem öre... Soooo, om någon vänlig själ har en lösning på detta så mottages den tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men det ar ju hojden av ironi att till och med den jakla lanken ska bli GUL!

2008-01-22 @ 01:48:23
Postat av: magnus

hilp på väg! Byt ut den charmigt grå rubrikdelen till en färg?

2008-01-22 @ 16:31:06
Postat av: Ida

Det ar val den som jag kanner mig mest hemma till, knyter liksom an till Toronto...

2008-01-22 @ 17:07:25
Postat av: Ida

Vad menar du foresten med pa vag? Har du lyckats vaska fram ngn datorkunnig van?

2008-01-22 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0