How to spoil...

Jaha, idag var det alltså 'Ida takes care of Ida' dag. Började bra med blåbärsyoghurt med färska blåbär till frukost, massa vaniljljus & klassisk musik. Sedan avancerade jag & min morgonrock ut i vardagsrummet där jag kurade ihop mig med en tekopp & en bok (observera inte artiklar!). Sedan gick något fundamentalt fel... Jag beslutade mig för att låna Isoldes våg... Ni som sett Tiffany hos viktväktarna har en utmärkt mental bild av hur smärtsamt det hela blev. Förvisso lungnade jag ned mig lite när den första chocken sjunkit undan & jag insåg att vågen inte visade min vikt i kilo, men kul var det ända inte. Så där tog dagen en helt annan vändning. Moi drog på sig träningskläder & sedan blev det en rask promenad till ett av UofTs gym, SS-mach hem, lunch lutad över diskbänken, 2 sekundersdusch & en 25 mins språngmasch till Toni & Guy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0