Isch...

så trött jag kände mig imorse när jag steg upp & blickade ut över slagfältet. Älskar att fixa fester & middagar men hjälp vad det ser ut efteråt... Försökte få liv i M som jag hittades sovandes i vardagsrummet men det var ett lost cause. Så det blev till att plocka undan & diska på egen hand (thanks god för diskmaskin!). Sedan lastade jag upp en gigantoportion indiskt & fyllde det största glaset jag kunde hitta med cola - min belöning för slitet!

Anser att nyårsafton är galet hypat & överskattat men igår var det helt tossigt - lätt ett av de roligare nyår jag firat! Speciellt det ryska nyåret... :)

image227
Fast egentligen skulle jag väl ha tyckt bäst om Indiens eftersom det var 'mitt land'. Men det ÄR ngt med Rysslands nationalsång som verkligen går rakt in i hjärtat på mig. Hur som helst, här kan ni se en skymt av min lilla namnlapp! Mitt indiska namn var Jyotsna, vilket snabbt förvandlades till åsna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0