Katatonisk...

Hjälp, blev helt plötsligt supertrött... Suck, känns mkt jobbigt att först behöva maka mig upp till datorsalen för att skriva ut en bunt artiklar & sedan knata hela vägen hem. Taxi? Nej, jag får inte vara så lat! Dessutom måste jag promenera för att försöka knata bort lite av julmaten. Så mkt som jag åt kommer det väl visserligen att krävas lite mer än några enstaka promenader, men många bäckar små... :) En mkt trevlig nyhet är att universitet precis har beslutat sig för att höja vårt anslag, inte apmkt men vi får allt i en klumpsumma denna gången så i slutet av månaden kommer jag att få $800 extra! Yej! Shoppaholic som man är har jag redan börjat fundera på vad jag kan ta mig för med dessa pengar. Sure, det smartaste hade kanske varit att spara dem men...denna är ju fin & jag bara älskar denna! Fast det är klart, 'reading week' närmar sig ju så det är kanske meningen att jag ska dra iväg till Cancun iaf...

Eller sa är jag superordentlig & investerar pengarna i en ny laptop... Lyxproblem jag vet, men jag hade så gärna velat göra ngt riktigt kul för dem!

Kommentarer
Postat av: magnus

köp en enkel resa till världen åt mig

2008-01-14 @ 00:34:21
Postat av: Ida

1. Reading week ar i slutet av februari, & om jag minns ratt ska en viss liten herre till Irland da...
2. Ar du sa sugen pa att resa kanske du ska overvaga att skaffa dig ett sommarjobb i ar...
3. $800 ar lite drygt 5000kr sa du far nog borja ova pa att trolla med knana om du vill ta dig runt jorden pa den summan.

2008-01-14 @ 00:54:05
Postat av: Ida

Enkel?

2008-01-14 @ 00:54:51
Postat av: magnus

meh!...

2008-01-14 @ 17:29:25
Postat av: Ida

Vada meh? Du maste ju tillbaka till Lse atminstonde for balen ju!

2008-01-14 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0