Living with my best friend...

Var verkligen själaglad över att ha Rob hos mig igår. Utan honom hade allt varit så mkt hemskare. Nu kramade han om mig, pratade med mig i lugn ton med rullande 'Rrrr' som fick mig att slappna av & sedan tog han till den Skotska dunderkuren för att få in mig på banan igen - te följt av alkohol. Japp, efter ett par koppar te hade jag lugnat ned mig så pass att jag började oroa mig för det faktum att jag var tvungen att tvätta (inga underkläder) & Rob förklarade för mig att han naturligvis inte tänkte låta mig gå helt ensam till tvättstället men att han inte trodde att ngn av oss skulle må bra av att sitta där & glo på maskinerna. Därför knatade vi dit, slängde in kläderna & gick sedan vidare till Insomnia där moi kröp ihop i den största soffa jag kunde hitta med ett glas varm apelsinjuice spetsad med amaretto. Njutning! Sedan gick vi & köpte Marie Claire till mig, ytterligare lite välbehövlig verklighetsflykt! :) 

image257
Ar det bara jag eller ser Reese annorlunda ut på denna bilden?

Kommentarer
Postat av: Jo

Inte bara du =) Hon ser lite konstig ut, jag gissar på att någon blivit lite överentusiastisk med powerpoint, du vet ju hur det kan bli ;)

2008-01-16 @ 10:52:52
Postat av: Ida

Neeej, nu begriper jag inte vad du syftar pa! ;)

2008-01-16 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0