Maybe I'll finaly...

Hade ju förövrigt min presentation om Snowball Earth igår. Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till den. Fick jättemkt beröm från alla i klassen (Zheni sa att hon måde dåligt av att se mig presentera eftersom hon kände sig så dålig i jämförelse...), men Jean-Bernard hittade en del saker som han pickade ned på... Som han sa 'Det var en bra presentation, men inte en perfekt presentation. Jag vet att du hade kunnat klara av att göra en perfekt presentation eftersom du gjorde det när du undervisade på the ROM'... Isch. Men, det som gjorde mig upprörd på allvar var när det var Lauras tur att kommentera, hon bara 'Well, it was a really nice presentation. I have presented a PP about Snowball Earth my self, which was very different - more thoroughly, and...blablabla'. What?! Knife in my back! Så nu sitter jag & samlar på mig material om övergången mellan Paleocene-Eocene till nästa vecka (Lauras tur att presentera), mois tävlingsinstinkt har väckts till liv för första gången på länge... Så nu kanske jag äntligen börjar arbeta på allvar!

By the way, hon ägnade de första fem minuterna av sin presentation om Snowball Earth åt att beskriva Milankovitch cykler - way too basic! More thoroughly, my ass...

image288
Tröja - Soya
Kjol - Boomerang
Skärp - mammas
Strumpbyxor - HM; grå, ribbstickade
Stövlar - Bianco; svarta
Smycken -örhängen från Dyrberg/Kern, svart samearmband & mammas silverarmband

Kommentarer
Postat av: Maja

Hur i helskotta kan du se så himla fräsch ut jämt. Haha :D:D:D Jo love annonsbladet faktiskt. Synd bara att det tar slut så himla fort. Jag typ längtar hela veckan åsså har man läst det på typ fem minuter.

2008-01-31 @ 19:37:18
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Du ar typ varldens gulligaste! Tack sa jattemkt, kanner mig namligen som varldens offer idag (liiite for mkt vin igar...).

Jag vet, 5 min & sedan ar det roliga slut. Men det ar 5 dyrbara minuter! :D

2008-01-31 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0