Medan alla normala...

människor i gänget som gick ut (blev bara Jenny, David, Matt & jag) hängde med varandra & blev fullare & fullare drog moi iväg från gruppen på egen hand. Detta slutade inte enbart med att jag blev apfull utan också med att jag blev vän med en strippa... Jupp, så intressant kan det bli om man lämnar skocken! Nu var det ju inte så att hon jobbade denna kvällen (hon var snarare den mest påbyltade personen på stället), men shit vad vi var bra på dansgolvet tillsammans! Att stå mitt på dansgolvet & de facto ha en publik är en sjukt häftig känsla! Rob när jag kom hem vid fyra tiden & väckte honom eftersom jag ville ha ngn att fylleäta med:

R - Idaaaah, you do realize that it's quite an accomplishment to actually get both the phone number and the e-mail address from a stripper?

:) Idag är det lite segt (var inte direkt pigg imorse...) men vi ska ut till IKEA så I'm still on a high! Bakistrött out fit...image254
Tröja - American Eagle
Jeans - Monki
+ svarta stövlar från Bianco, som jag patriotiskt har knölat ned jeansen i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0