Men detta måste väl ändå båda gott?

The beauty in you is your spirit. The strength in you is your endurance. The intelligence in you is your vastness.

Jag älskar Yogi te... Detta var min sista påse, nu måste jag ge mig ut på jakt igen eftersom de har tagit ut det ur sortimentet på den affär där jag tidigare köpte det.

Mitt eget lila visdomsord för dagen...

Try to see everything as if it was the first time you saw it... Create you own excitement, and remember to smile!

Uumh, som sagt - moi övertrött... :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Har du lila visdomsord nufortiden? jag brukar anse min egna snarare....gårblå...eller shockrosa...vissa dagar..

2008-01-31 @ 09:46:03
Postat av: Ida

Oj! :) Jaaa, stressad & overtrott Ida har inte riktigt koll... Det ska naturligtvis vara rosa! Gårblå...ny farg for varen? ;)

2008-01-31 @ 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0