Men jag blir ju så trött på män...

Här har jag stått  & slavat; lagat middag (mkt uppskattat, in your face  Rob!) & bakat  chokladkaka/guinesskaka  med maffig kräm till efterrätt & min bror & Pa bara 'Idaaaah, stoppar du in kakan i kylskåpet?'. Eeeh, näää... Om jag har fixat allt annat så tänker jag faan inte flytta mig från datorn bara för att män är oförmögna att ta hand om sig själva. Puuuckon! Fast det är klart, de är killar så de är förlåtna. Nu ska jag off and off and off på Power Walk!

Fast först ska jag lyssna på när M sjunger 'Hallelujah' för mig, ungen är så duktig att jag slår knut på mig. Sure, jag har uppkallat en egen växt men han är helt sjukt duktig på att sjunga... Dvs, han är typ idolen & jag är Ross x 10 (fast tjej & snyggare...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0