Mörbultad...

Smärta, smärta! Jag har så ont i kroppen! Vems fel? Robs, of course... Igår på klätterväggen:

Moi - I can't do it, it's too hard!
R - Sure you can! I know you can!
Moi - Aaargh!
R - Yeees see, you can! Now put your left foot up on that green thing next to you!
Moi - What?! Are you crazy? Do you mean the thing next to my hip?!
R - Exactly! Common Hon!
Moi - God. Lord.
R - Wonderful, you are doing great! Now streeeeetch up and grab that thing that look like it have ears!


& det var där något i min skuldra bestämde sig för att nog fick vara nog. Jag lyckades klättra återstoden av väggen (en 5.8, så jag är lite smånördigt stolt), men shit vad det känns idag! Lite som jag inbillar mig att det måste kännas om någon har smällt till dig med ett baseball-slagträ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0