My little cottage...

Nu har jag checkat in på Arlanda hotellby & försetts med en liten stuga. Förra gången jag reste till Kanada klagade jag över att det hotell som jag stannade över på var alldeles för kallt, denna gången är det precis tvärt om. Jag bor i en bastu. Det är nog första gången någonsin som jag klagar över detta, men 'oh my' så varmt det är här! Har öppnat vädrigsfönstret, dumpat koftan & vridit ned elementet men till ingen nytta...

Sitter & grämer mig lite över att jag lyckades glömma några saker hemma som hade varit underbara att få med sig tillbaka. Inga jättenödvändiga prylar (thanks god!), men det hade inte skadat om mina knallröda satinpumps hade befunnit sig i min resväska i nuläget... Well, det finns ju skor där borta med så jag lyckas nog med all säkerhet ersätta dem med ngt minst lika fab! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0