Nyårslöfte...

Jag brukar i regel glömma bort att ge nyårslöften på själva nyårsafton, så i gammal god Ida-anda har jag sparat det tills idag. I år ska jag:

1. Ta itu med mig själv & se till att jag kommer i form igen. Detta håller inte. Way för mkt mat & alldeles katastrofalt lite träning har gjort att jag känner mig som en elefant i dagsläget... Porky, porky.
2. Dricka mindre. Insåg igår att den roligaste festen under hela 2007 var Mr Toronto Leather - då jag var helt spiknykter.
3. Inte fylleskicka mail el sms... Shit. Gör alltid det & sen vill jag bara skjuta mig själv. Gårdagens värsta var ett mail där jag skrev 'Happy New Year Georgien!' + fortsatta pinsamheter & skickade ut till alla graduate students vid avdelningen... Dumt. Sedan råkade jag väl också skicka iväg ett sms som jag lite lätt försöker förtränga.


Uuum, vi får se hur det hela går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0