Olyckor kommer om 3...

Så, jag åt lunch med Rob (as usuall) idag & fick försöka muntra upp honom eftersom han var deppig över att hans klättrar partner har stält in resan till Colorado i februari. Det i kombination med att han igår fick reda på att det uppstått komplikationer med hans anslag + att han råkade tvätta sitt pass (& visa) i tvättmaskinen gjorde att han inte var på sitt allra bästa humör... 

R - Shit, shit, shit. Why is this happening? Anyway, it always comes in three so I guess that my bad luck is over for this time...

Detta är förvisso helt sant men får mig icke destomindre att känna mig ngt olustig. Igår fick jag nämligen ännu en allergisk reaktion (samma som förra gången men mkt mildare, svullnaden gick ned med antihistamin men jag har fullt av små blåsor & sår i munnen...) & så är det problemet med mitt bagage = jag har ännu ngt roligt att se fram emot! Jey! Blir ju intressant att se vad man kommer att råka ut för härnäst... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0