Opposite end of the spectrum...

Nej nu ska jag sluta vara upprörd & återgå till mitt rosa, babbliga lilla jag igen! :) Publicerar denna bilden för att illustrera det faktum att jag har rätt & att att M har fel (se 'debatten' under inlägget 'Dressing smart...')! Overst ser ni Isoldes hylla, sedan kommer min hylla (som inte innehåller mitt smink, det har jag i mitt rum) & neders ser ni Rob's hylla... Sorgligt men sant, detta är vad han anser vara nödvändigt... Guantanamofångar äger mer produkter!

image259

Kommentarer
Postat av: magnus

men, de ser ju bara ut så eftersom du tappat bort dina prylar! Ägde jag en digital kamera och en blogg skulle jag publicera bilder på HUR MITT BADRUM (OCH RUM) SÅG UT UNDER INVATIONEN!

Nu har ordning & reda införskaffats...utom en jävla kopp på toan, ska bära ner den imorrn kanske.
Äppelskrutt och mandarinskal på toan ida?! ;)

2008-01-16 @ 01:47:49
Postat av: magnus

hahaha....oj, jag läste vad jag ville! :)
(och okej, Air Canada tappade bort dina prylar)
och ja, jag insåg verkligen inte hur någon person förklarar "smart" med "skjorta". My bad...

2008-01-16 @ 01:51:19
Postat av: Ida

Alltsa, for att fortydliga...hyllan langst ned=Rob's, hyllan over Ida's...

Invasion & invasion, hur tyckte du sjalv att det sag ut nar du barrikerade dig i mitt vardagsrum i Lund?

& det var ett apelsinskal, & det var dagen efter nyar-moi var lite trott...

2008-01-16 @ 15:52:05
Postat av: Ida

Men det ar ju iaf trevligt att vi har kunnats enas kring konceptet 'smart'!

2008-01-16 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0