På väskfronten inget nytt...

åtminstonne inte när det gäller hur professionellt Air Canada hanterar problemet. Detta har hänt sedan sist: Igårkväll, kring halv tio snåret, ringer det på dörren & jag knatar ned & öppnar. Där står en gigantisk man & tittar på mig.


Gigant - Ms J?
Moi - Yes...
G - I have your luggage.
Moi - Oh, thanks god!

han kliver åt sidan & hivar in min bruna stora väska i hallen följt av den största blå väska jag någonsinn sett.

Moi - Oh, but that is not my bag...
G - Yes it is, your name is on the tag.
Moi - Well, the brown one is mine but my other bag is a small cabin bag who is supposed to go on top of the other bag. That is not going to happen with that bag...
G - FUCK! I hate that FUCKING STUPID AIR CANADA SHIT! Do you have any idea how heavy this bag is?!
Moi (pipigt) - No, I don't. Eh, I hate Air Canada too...
G - Fucking right you do! Hell, I'll try to sort this out and then I'll try to come back tomorrow, OK?


Sooo, jag har återfått den viktigaste väskan (vilket jag är tacksam för) men jag måste säga att Air Canada har hamnat på min 'svarta lista'...  


Kommentarer
Postat av: magnus

hahahahahaha!

2008-01-10 @ 17:18:16
Postat av: Ida

Um, kul att du finner det sa underhallande, jag trodde att min sista stund var kommen. Alltsa, killen var latt over 2 m & bred over axlarna som en oxe. Sa du kan ju tanka dig hur liten jag kande mig nar denna stora svarta man stod & skrek argt precis framfor mig...

2008-01-10 @ 17:31:32
Postat av: Ida

By the way, var det du som skrev kommentaren om sms:et?

2008-01-10 @ 17:32:15
Postat av: magnus

lilla blonda från sverige? ääh, han var ju skön.
Btw, eh, jaa, var det svårt att lista ut?

2008-01-10 @ 18:09:59
Postat av: Ida

Ummm, sure, men jag ar iaf glad att Rob kommer att vara hemma ikvall.

Jo men du hade ju inte fyllt i ditt namn... Forstod heller inte riktigt varfor du blev sa forvanad.

2008-01-10 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0