Pust...

Nu när jag har kollat upp det hela känns det så mkt bättre! De två mail som jag var mest oroliga för (eftersom de gick till människor som jag absolut inte vill skriva ngt korkat till) kunde jag gå tillbaka & läsa - var inte speciellt hemskt. Sure, jag hade kanske inte behövt skriva en liten passus i det ena mailet men å andra sidan så har den personen skrivit tillbaka & varit rätt oprofesionell både i tidigare mail & i sitt svarsmail so who cares?! Fast jag måste ju erkänna att det är en gudagåva att jag aldrig har lyckats skaffa mig internet-tillgång på hemmaplan utan alltid hängt på institutionen när jag behövt fixa med det! ;)

Nope, nu ska jag sätta mig & sunktitta på skidskytte ett tag & sedan kommer jag nog att börja kretsa runt i köket som en hungrig liten piraya, söta pappa har nämligen köpt hummer till ikväll! Ska bli så gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0