Recept för att känna sig som en spärrballong

1) Stanna uppe hela natten & håll dig vaken mha minst 6 koppar te med mjölk & socker
2) Förse dig med UofT:s 'föreläsningslunch' - ie pizza (huvudbeståndsdelar; vitt-mjöl, ost & olja) som du intar på springande fot mellan två institutioner
3) Knöla i dig ett knallgrönt Granny Smith äpple & en hel förpackning tuggummi
4) Konstatera att du mår mindre bra...
5) Försök råda bot på det hela med att dricka upp den cola som du fick samtidigt med pizzan (...)
6) Inse att du nu har förskaffat dig en mage lika gasfylld som en bergsgorillas... Glädjs.

Det finns ju alldeles uppenbart olika typer av intelligens... Medans jag var tillräckligt skärpt för att ta mig in på UofT så saknar jag helt överlevnadsförmåga/sunt förnuft när det kommer till mat. Den ena extremen avlöser den andra...


Kommentarer
Postat av: sQ

Jaha, du ska guida runt kongressgeologer i augusti?

Ps. Kan man få ut vitlök genom tårvätskan? Urk, ätit allt för mycket aioli...

Ps. Vicky says hi! Och undrar om vi ska se Melodifestivalen ihop?

2008-01-30 @ 22:50:08
Postat av: magnus

(dregel) pizzzzzzaaaa

2008-01-31 @ 16:28:13
Postat av: Ida

sQ - Alltsa, jag vet inte alls hur det dar kommer att bli. Det ar Vivi som har anmalt dit & jag har typ NOLL koll pa hur jag ska styra upp det hela... Jaja, loser sig pa ngt satt!

Melodifestivalen... I wish! En av de saker som jag kommer att sakna med Sverige... :( Ge Viktor en stor kram fran mig!

Magnus - men jag made ju skit...

2008-01-31 @ 18:16:17
Postat av: sQ

Hoppas du ska på kongressen så att vi kan ses dær (planerar att åka, om jag får...) Gøra Oslo!

Melodifestivalen sænds på nætet, det ær så vi ser det!

2008-02-11 @ 10:39:28
Postat av: Ida

Det hade varit underbart om vi hade kunnat ses da, men jag vet inte... Massa OM som hanger i luften just nu, men det hade varit fantastiskt! Rasmus & Rob ska kanske ocksa dit, hoppas att vi alla kan sluta upp dar tillsammans... & fira min 25-arsdag!

2008-02-11 @ 17:28:25
Postat av: sQ

I know!!! Tänkte på det!

Vore kul, vi får se helt enkelt!

Hmm, är hungrig och pressar därför, av allt man kan pressa i sig, wasabiärtor. Inte särskilt mättande. Dags att göra middag...

Puss på dig kexet!

2008-02-11 @ 17:53:02
Postat av: Ida

Sjalva oppningsdagen ocksa om jag minns ratt... Fab hade det varit! :)

Oh, jag alskar wasabiartor, far varldens cravings just nu!

Puss Beb!

2008-02-11 @ 18:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0