So I postpone it...

Jepp, jag begagnar mig just nu av tekniken 'så länge jag inte plockar fram materialet så finns det inte'. Således har jag ägnat förmiddagen åt att städa (ämnet är alltså så trist att jag moppat, inte bara mitt rum, utan typ halva huset) & sedan rymde jag iväg till en workshop med Viktoria. Så nu sitter jag här med tilltagande ångest & försöker tvinga mig själv att uppbåda viljestyrka nog att knata upp till datorsalen & börja printa ut en ny omgång artiklar... Min enda lilla tröst är att jag iaf inte tillbringat dagen med att surfa runt på imdb i jakt på bilder av Mr Kennedy eller någon annan hang up... ;)

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag blev faktiskt godkänd på tentan trots Mr Kennedy-surfning =P Tackar så ödmjukast för ytterligare bilder =)

2008-01-29 @ 17:01:49
Postat av: Ida

Ah vad bra! Trodde nog att du skulle bli glad over ytterligare en Archie bild, sorry for de andra lankningarna - mina hang ups! ;)

2008-01-29 @ 17:06:39
Postat av: Jo

Brad är aldrig fel =)

2008-01-29 @ 17:11:43
Postat av: Ida

Sa ratt! Speciellt inte i 7yrs in Tibet. Oh, jag alskar den stickade trojan han har pa sig i borjan (pa perrongen)! And don't get me started on Troy... :D

2008-01-29 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0