Soft...

Jag har beslutat mig för att dagens dåliga humör beror på att:

1) Det är måndag, alla har rätt att vara lite off på måndagar
2) Jag är trött, sov alldeles för lite i natt

En sak som iaf gör dagen lite lättare är min oversize-polo i cashmere som Isolde gav till mig häromdagen. När jag är cranky behöver jag känna mig lite omhuldad=supermjuk tröja makes me happy!  

image284
Polo - present
Kjol - mammas
Väska - Mulberry, Bayswater
Stövlar - Bianco; svarta

Uum, det syns rätt tydligt att moi inte direkt är på solskenshumör idag. Så för att försöka muntra upp mig själv så tänker jag nu sätta på min mp3 & lyssna på överglättig musik. Första tanken var Sound of Music, men Maria är nog lite för mkt äppelkäck för att jag ska fixa det idag. Blir nog Le Sport på repeat... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0