Somebody to talk to!

Mötte ju upp Jan på fredagskvällen för att ta med honom ut på middag & han var verkligen jättetrevlig. Var så skönt att känna att jag kom överens med honom & att han trivdes med mig! Tror att vi kommer att funka riktigt bra ihop när vi arbetar. Sedan var det lite skoj att se hans reaktion på Toronto, mkt av de tankar som man såg avspegla sig i hans ansikte & hans sätt var rena kopior av hur jag reagerade när jag kom hit! Speciellt roligt var det att se hur han försökte tackla problemet att korsa gator! Vet du inte vad du gör, ta rygg! Vet du inte vad du gör & försöker dig på att knata över på egenhand är risken stor att du hamnar i en jobbig 'steppa åt ena hållet, steppa åt andra hållet, krocka' situation... :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0