Tacksam!

Var alldeles hemskt mkt sen imorse = hade bara tid till att ta en dusch, inte till att tvätta håret. Blev alltså torrschampo idag med, känner mig lite som Marie Antoinette... Men, under dagens grammatik-kurs kunde jag konstatera att trotts att jag kan ha en dålig dag rent utseende mässigt så ska jag ända vara glad. En av killarna på kursen ser nämligen ut som Mr Burns. På fullt allvar - killen är en kopia, en asiatisk sådan förvisso (vilket gör att färgen stämmer in oroväckande bra), men ända MR BURNS! Moi hade dött, fatta hur hemskt att gå genom livet & alltid bli förknippad med en fruktansvärt hemsk, fingertrummande, litet skelett med noll moral... Iiiik!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0