The best thing...

eller en av de bästa sakerna med att Rob har flyttat in i Meghas gamla rum är att jag kommer iväg så vansinnigt mkt tidigare på mornarna! Innan så klev jag upp vid samma tid men sedan stagnerade liksom hela processen & jag lyckades aldrig ta mig in förrän vid halv elva snåret. Nu däremot...idag satt jag vid mitt skrivbord redan kring kvart över nio! Troligtvis ngt slags rekord. Sedan finns det ju vissa nackdelar också, nyss öppnades dörren till mitt kontor & en förvirrad Rob står & tittar på mig:

R - Oh, I thought that this was my office! I could have sworn on it... But...
Moi - We spend way to much time together...
R - God, I'm really confused today...
Moi - Yes, because this nice, BIG, office... it's mine! Your tiny office is on the floor above us...
R - Careful now!
Moi - See you later stupid...

image253
Top - Jus D'Orange
Kjol - mammas gamla
Smycken - örhängen med små glaspärlor, armband från Dyrberg/Kern
Väska - Mulberry, Bayswater

Kommentarer
Postat av: Maja

Ida, tyvärr är det ju ofta så. Oftast så! Alla slutar tacka den snälle för att den är snäll, men påpekar alltid när den inte ställer upp, de få gånger det är. Och den supersnälle får ändå må dåligt. Inget trevligt fenomen.

Snygga kläder på bilden. Väldigt citychic!

2008-01-11 @ 17:32:44
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Jag vet. Det som ar trist ar att det tar ifran en gladjen att vilja hjalpa till. Jag alskar att fixa & dona men ibland kanns det lite som om ingen forstar hur mkt tid & moda man lagger ned (& istallet for att vara tacksamma fokuserar vissa dessutom pa de fa problem som kanske finns)... Fast det sager val mer om hur dessa manniskor ar som person.

Tack, citychic ar nog ett ord som stammer in valdigt val pa mig (motsatsen till att vara kladd som en riktig palaeontolog!).

2008-01-11 @ 21:08:17
Postat av: Maja

Nej men så är det ju absolut. Det säger ju bara vad de är för personer men det är ju svårt att inte ta åt sig. Om man liksom vill göra så mycket för att hjälpa o sen får man skit om man inte gör det nån enda gång. det är trist, väldigt trist...

Mmm, det syns på din stil! :D

2008-01-11 @ 21:26:35
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Jag tog lange at mig av ALL kritik som jag fick (typisk tjejgrej), men sen kom jag till en punkt da jag kande att det fick vara nog. Sa lange jag kande att jag hade gjort mitt basta sa fick andra gnalla bast de ville. Lite grann som nar Ingemar Stenmark sa at ngn reporter 'Men ak sjalv da gubbfan'...

2008-01-11 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0