The guru...

Idag har jag guidat runt Jan på universitetsområdet. Det är rätt underhållande eftersom han är helt lost! :) Fast nu känner jag mig helt slut i kroppen, har en förkylning i mig som inte riktigt verkar ha bestämt sig för åt vilket håll den tänker gå. Hoppas naturligtvis på att den ska släppa, men eftersom veckan är absolut fullbokad känns det lite som om att Murphy's lag kommer att kicka in... Men knack, knack, ta i trä! Sitter & ältar fram & tillbaka om jag ska följa med Vik till Montreal i helgen. Hade varit så kul, men jag har verkligen en massa saker som behöver göras så jag vet inte. Miniweekend el vara förnuftig? Dessvärre så lutar det starkt åt det senare. UofT är inte en miljö som främjar individer som inte sätter forskningen i främsta rummet... Japp, jag kommer att sluta upp som en ogift liten nucka med femtioelva katter, men med en professorstitel! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0