Too tired...

för att orka knata iväg & ta en outfits-bild idag, så ni får hålla tillgod med en närbild av moi & min skjorta istället (Isabell Kristensen), observera förövrigt Ross tank i bakgrunden (Laura beslutade sig nämligen igår för att han var tillräckligt frisk för att få komma tillbaka till mig...)! Har haft en rätt jobbig morgon (labb-tid med SEM..., lär jag mig den inte utan & innan så är jag toast) & eftersom vi kom hem från klättringen först vid tolvtiden igår så är moi inte direkt på topp i nuläget. Well, får försöka sova fem kvart i timmen i natt istället! Har iaf boostat upp blodsockret med en Grande Nonfat Chai Tea Late & en pumpernickelbagel med lax (jepp, Rob är ivägkommenderad till Mississauga idag) så det känns lite bättre nu!  

image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0