Who's your daddy?

Efter frukosten imorse knatade jag upp till mitt rum, fixade iordning mig & släpade med mig alla en miljon prytlar ned till hallen. Sedan gick jag in i köket för att hämta ett äpple, där stöter jag på en halvfärdig Rob:

R - Idaaah, we'll have to hurry, I need to be in at the department at 10 am.
Moi - In case you haven't noticed, I'm ready to leave... Unlike someone else...
R - Oh, sorry hon!

Han rusar upp för trappen & jag börjar sätta på mig mina stövlar. Efter lite rumsterande på övervåningen, samt ett par falsk alarm, kommer Rob så ned i hallen.

R - Idaaah? Is that what you will wear today?
Moi - Eh, yes... I have no plans on changing my outfit now...
R - But you will freeze!
Moi - Yeees daddy... you do know that I'm not 5 yrs old, do you?

Vi lämnar huset, Rob låser dörren, & vi halkar nedför uppfarten & ut på gatan.

Moi - Now, if we are going to do the whole parent thing from now on... ROBERT REGLINSKI! NEVER, EWER, LEAVE THE HOUSE WITHOUT BLOWING OUT THE CANDLES!  :)

image286
Klänning - Ces't Moi
Skärp - mammas
Knästrumpbyxor - Calvin Kleine; beiga
Stövlar - Bianco; svarta

Min olämpliga outfit... (sorry för den suddiga bilden, hade bråttom)

Kommentarer
Postat av: magnus

Don't eat the yellow snow!
...jah!..

2008-01-29 @ 23:06:44
Postat av: Ida

You know what? Jag anvande den faktiskt pa honom igar! Under middagen sa tittade han namligen strangt pa mig nar min uppesittarkvall kom pa tal & sa 'Well, Idaaah, I don't really approve of that'...

2008-01-31 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0