Wish me luck!

Nu börjar nerverna kicka in så smått! Om lite drygt en timme så ska jag vara på the ROM för att hålla min första lektion ever. Upplägget ser ut som följande; en timmes föreläsning, en timmes lärarledd labb, en timmes rundgång i utställningshallarna. Moi ansvarar för allt... Som tur är så är de uppdelade på två grupper, behöver endast hålla koll på 25 själar! Problem is...att jag inte är på topp idag. Jag har känt mig lite illamående ända sedan morgonen... Tänk om jag kräks mitt framför dem allihop? Shit vad hemskt... Knack, knack, ta i trä!

image262
Linne-Birget et Mikkelsen
Kofta-HM
Jeans-Monki
Väska-Mulberry, Bayswater
Stövlar-Bianco; svarta

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag är säker på att det går/gick jättebra! Du mådde säkert lite illa på grund av nerverna (hoppas jag) o det går säkerligen över när du är klar =)
Jag tänker på dig och skickar positiva tankar över "the pond" =)
Kram!!!

2008-01-17 @ 18:50:01
Postat av: Ida

Tack, jag ar precis pa vag dit, ska bara packa ihop alla mina miljontals prylar forst! :) Neej, det ar inte nervositet. Hoppas pa att jag atit ngt daligt sa att det gar over snart, urk, mar verkligen konstigt...
Kram!

2008-01-17 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0