Worlds coolest job?

Oki, jag är kanske supernördig men att få guida runt sin EGEN klass på the ROM (Royal Ontario Museum) är faktiskt en ganska häftig känsla!

'So, can anyone tell me about the type of preservation that we can see here? Anyone? No? WELL, as I told you earlier...'

image251
Liten egotripp... Fast jag har lite svårt med att de kallar mig Ms hela tiden, antar att du-reformen är så pass inarbetad i mig att det kommer att ta ett bra tag innan jag vänjer mig.image252
Japp, jag hade en riktigt bra eftermiddag igår, for sure. Paleonörden i mig tog över totalt...

 

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag förstår dig HELT =)

2008-01-11 @ 17:11:36
Postat av: Ida

Tack! Ehm, var en av de battre stunderna i min karriar maste jag nog erkanna. Kandes lite movie moment... :)

2008-01-11 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0