Yes, yes, yes!

Sten från mitt bröst! Har fått reda på resultatet från min biogeografikurs & jag fick ett A i betyg för uppsatsen! Sure, inte A+ men med tanke på att Jörg (min handledare här på institutionen) var bortrest under hela min skrivperiod - ingen som kunde korrläsa, & att engelska inte är mitt förstaspråk så är jag nöjd. Det som är så oerhört skönt är att detta gör att jag kan känna mig mkt lugnare inför att få fortsätta här till hösten. Universitetet har mkt stränga krav & presterar du under B+ sa åker du ut, punk slut. Nu har jag bara en enda kurs till som jag måste klara av (& det är en palkurs...) + min uppsats & sedan är allt lungt. Helt ärligt känns inget av detta sådär jättestressigt, speciellt inte med tanke på att jag lyckades knåpa ihop biogeografiuppsatsen på två & en halv vecka (skulle ha skrivit på den i ca 2 månader)... I! ROCK!

Nu lyssnar jag på Nelly Furtados (nu kan jag ju börja bli lite småpatriotisk in favour för Kanada!) Maneater & känner mig på topp! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0