A better killer?

Som en del av mitt trädgårdsprojekt släpade jag ut ett stort block trä i vilken jag planterade plantor - förra veckan insåg jag dock att det inte var en av mina bättre idéer eftersom ett gäng termiter upptäckt & bosatt sig i det. Termiter is bad news i Toronto så Isolde flippade ut totalt. Var faktiskt så illa att hon travade iväg & köpte ett paket cigaretter som hon nervösrökte upp samtidigt som hon såg framför sig hur huset förvandlades till sågspån... So, eftersom det är sopdag idag satte vi igång med projekt 'bli av med stubben' denna morgonen. Slet som djur med att få ut det på framsidan av huset så att vi kunde dumpa det - väl färdiga stod vi & betraktade vårt sopsäcksinplastade verk:


Moi - It kind of looks like if we are trying to get rid of a body...

Isolde - Yes, in a chest... But I would be a horrible killer, because I panicked when I wrapped it up last night and had to go back in and have some wine before I could continue.

Moi - Well, that's a comfort - because if you would get sick and tired of me it would at least be easy to find the guilty person!


Knatade in, åt frukost & sedan satte jag igång med att svabba upp all jord som vi dragit in i frukostrummet.


Isolde - Oh, I completely forgot about that! You see, I would make a horrible killer! Because I would forget to wipe of the blood! Hm, I hope that you will not get sick and tired of me - because you seem to have your act much more put together...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0